Imidzs- és hangulatfotózás
Hogyan érheted el, hogy a potenciális vásárlók, vendégek többet és örömmel adjanak ki zsebükből vállalkozásodnak? Ne terméket, szolgáltatást kínálj számukra, hanem egy klassz sztorit, közösséget, amiből egy darab az övék lehet, aminek a megvásárlásával maguk is taggá válhatnak.
Persze, ehhez azt kell sugallnod, hogy amit kínálsz az egy elit klub, amihez csatlakozva a vásárlód nőhet ismerősei szemében. Ennek megmutatásához nélkülözhetetlenek a profi marketingcélú fotóanyagok, amiket a közösségi médiában, weboldalon, PR megjelenésekben egységesen használhat egy vállalkozás.
Egy ilyen átgondolt fotósorozat már csak azért is kincset ér, mert nemcsak egyszer, de kreatívan adagolva megannyi különböző tartalom részeként is felhasználhatod. Így egyből könnyebb lesz „műsorral” megtölteni a céged kommunikációs csatornáit (használhatod őket magukban, galériában, slideshowban, kis film diáiként, Facebook játék és reklám kreatívjában stb.).