A hangulatképek a termékfotókkal együtt igazán hatásosak. Amíg az utóbbiak esztétikus formában bemutatják a portékád fizikai tulajdonságait, hatnak a vásárlód racionális mérlegelésére, addig a hangulatfotók dolgozzák meg az érzéseit. Ezek segítségével elevenedik meg a terméked használat közben, ezek idézik meg azt az élethelyzetet, amiben szeretné segítségével elképzelni magát, ez a vásárlás motivációja.  

Mit érdemes a terméked kapcsán a hangulatfotókkal megmutatni?

Bármit, amitől a vásárlód úgy gondolja,jól érzi majd magát, ha megvette, amit árulsz.

Ezek a fotók gyakran részleteiben mutatnak meg egy terméket, egy – egy előnyére koncentrálva, azt kiemelve. Érdemes a saját árucikked kapcsán is ezeket a „meggyőző részleteket” végiggondolnod!

Használati tárgyaknál a következő bevált hangulatképek készíthetőek:

  • A tárggyal otthoni környezetben készített fotó, annak megszokott helyén.
  • Modellek segítségével a működését bemutató fotók.
  • Ugyancsak modellek segítségével a termék előnyös vonásait, élvezeti értékét bemutató fotók.

A variációk amúgy szinte végtelenek, persze a termék lehetőségei, típusa azért nagyban befolyásolja ezt. A legfontosabb cél ezekkel a fotókkal tehát az, hogy sikeresen keltsenek vágyat a nézőkben, akik így bele tudják magukat élni használatukba. Ez az „ismerős, jó érzés” segíti majd a későbbi értékesítésedet.