A hangulatképek a termékfotókkal együtt igazán hatásosak. Amíg az utóbbiak esztétikus formában bemutatják a portékád fizikai tulajdonságait, hatnak a vásárlód racionális mérlegelésére, addig a hangulatfotók dolgozzák meg az érzéseit. Ezek segítségével elevenedik meg a terméked használat közben, ezek idézik meg azt az élethelyzetet, amiben szeretné segítségével elképzelni magát, ez a vásárlás motivációja.
Mit érdemes a terméked kapcsán a hangulatfotókkal megmutatni?
Bármit, amitől a vásárlód úgy gondolja,jól érzi majd magát, ha megvette, amit árulsz.
Ezek a fotók gyakran részleteiben mutatnak meg egy terméket, egy – egy előnyére koncentrálva, azt kiemelve. Érdemes a saját árucikked kapcsán is ezeket a „meggyőző részleteket” végiggondolnod!
Használati tárgyaknál a következő bevált hangulatképek készíthetőek:
- A tárggyal otthoni környezetben készített fotó, annak megszokott helyén.
- Modellek segítségével a működését bemutató fotók.
- Ugyancsak modellek segítségével a termék előnyös vonásait, élvezeti értékét bemutató fotók.
A variációk amúgy szinte végtelenek, persze a termék lehetőségei, típusa azért nagyban befolyásolja ezt. A legfontosabb cél ezekkel a fotókkal tehát az, hogy sikeresen keltsenek vágyat a nézőkben, akik így bele tudják magukat élni használatukba. Ez az „ismerős, jó érzés” segíti majd a későbbi értékesítésedet.
0 Hozzászólás
Szólj hozzá