Keresés
A blogról
Ansel Adams, az USA egyik legendás természetfotósa jegyezte meg egyszer találóan: a fotókra rengetegen néznek rá, de csak kevesen látják őket. A blogon arról mesélünk, hogy mi az, amit minden jó üzleti fotón megtalálhatsz, ha odafigyelsz. Mi szükséges a sikeres megalkotásukhoz, amivel képesek lesznek a vendégeid/vásárlóid/ügyfeleid figyelmét megragadni, kiváltani a hatást, amit szeretnél.
Legutóbbi bejegyzések
- A fehér ötven árnyalata – termékfotózás az Aromaxnál
- Nem elég a szíved, az arcod is kell – marketing- , imázs és portréfotók az Aria Hotelnek
- Habcsókfotózás a Costának: a fotós és a hófehér küzdelme
- A hibátlan rendezvényfotók hét parancsolata
- Magdalena születése – sztár inspirálta koktélfotózás a világ legjobb hoteljében
0 Hozzászólás
Szólj hozzá